Wykładanie kart – podczas rozgrywki wykładać można 1 kartę. Karty na środek dokłada się według zasady koloru i figury. Jeśli więc na stole leży 5 kier, gracz może położyć dowolną 5 lub dowolnego kiera. Wyjątkiem są karty funkcyjne, które wymuszają wyłożenie na stół konkretnych figur.
Dobieranie kart – kiedy gracz nie ma w dłoni karty, którą może wyłożyć na stół, dobiera jedną z kupki i traci kolejkę. Karty dobiera też, jeśli zbiera karę. Część z kart funkcyjnych określa, ile kart powinno się dobrać. Jeśli karta karna zostaje przebita kolejną, liczba kart w karze zwiększa się. Kara kumuluje się, póki któryś z graczy nie musi dobrać karty z kupki – wtedy ponosi karę, dobierając z talii skumulowaną w karze liczbę kart.
Karty bitewne (dwójki, trójki i króle) – zmuszają gracza do dobrania tylu kart, ile na niej widnieje (Król 5 kart). Można przebijać wartości dobieranych kart tylko z kart bitewnych jeśli pasuje figura lub kolor.
Walet – Zmniejsza ilość kart do zebrania o 5.
Dama – kończy bitwę bez brania kart.
As – przenosi kart do zebrania na następnego gracza.